با خدا حرف بزن(1)
با خدا حرف بزن(1)

  بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

 

یادداشتی از طرف خدا به تمامی بندگان خاکی

به:شما

از:خالق

موضوع:خودت

تاریخ:امروز

من خدا هستم،امروز من  همه ی مشکلاتت را اداره می کنم.لطفا به خاطر داشته باش که من به کمک تو نیاز ندارم.اگر در زندگی وضعیتی برایت پیش آید که قادر به اداره کردن آن نیستی،برای رفع کردن آن تلاش نکن.آن را در صندوق(برای خدا تا انجام دهد)بگذار.همه چیز انجام خواهد شد ولی در زمان مورد نظر من ،نه تو.

وقتی که مطلبی را در صندوق من گذاشتی،همواره با اضطراب پیگیری نکن.در عوض روی تمام چیزهای عالی و شگفت انگیزی که الان در زندگیت وجود دارد،تمرکز کن و ناامید نشو.

شاید یک روز بد در محل کارت داشته باشی،به مردی فکر کن که سالهاست بیکار است و شغلی ندارد.ممکنه غصه زود گذر بودن تعطیلات آخر هفته رو بخوری،به زنی فکر کن با تنگدستی وحشتناکی،روزی دوازده ساعت،هفت روز هفته را کار می کند تا فقط شکم فرزندانش را سیر کند.

وقتی که روابط تو ،رو به تیرگی و بدی میگذارد و دچار یاس می شوی،به انسانی فکر کن که هرگز طعم دوست داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشیده است.

وقتی ماشینت خراب می شود و تو مجبوری برای یافتن کمک کیلومترها پیاده بروی،به معلولی فکر کن که دوست دارد یکبار فرصت راه رفتن داشته باشد.

ممکنه احساس بیهودگی کنی و فکر کنی اصلا برای چی زندگی می کنی و بپرسی هدف من چیه؟..شکر گزارباش.

در اینجا کسانی هستند که عمرشان آنقدر کوتاه بوده که فرصت کافی برای زندگی کردن نداشتند.وقتی متوجه موهایی که تازه خاکستری شده در آینه میشی:به بیمار سرطانی فکر کن که آرزو دارد کاش مویی داشت تا به آن رسیدگی کند.

 

پ.ن:این متن یه متنه خیلی زیباست که میخواستم پست بذارم ولی چون خیلی طولانی هست من سعی میکنم هر روز قسمتی از متن رو بذارم.

لحظاتتون سرشار از عطرحضور خدا....التماس دعا

 

                          

 



[ دو شنبه 4 اسفند 1393 ] [ 19:11 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 1034 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )